söndag 11 september 2011

Stolpe ut igen

Jag och Simpley har verkligen inte marginalerna på vår sida när vi tävlar. Idag var vi i Eslöv och gjorde två fina lopp men tyvärr en 5:a i varje lopp. I hopploppet skickade jag in Simpley i en tunnel och helt omotiverat vände han i tunneln och kom ut igen!!?? Så har han aldrig gjort tidigare... Annars gick loppet fin, fint. I agilityloppet halkade jag och höll på att trilla när jag skickade in Simpley i tunneln efter vippan, jag blev sen till nästa hinder men vi klarade upp det i alla fall. Tyvärr rev Simpley hindret efter platta tunneln, annars ytterligare ett jättefint lopp... Vi vann agilityklassen med hela 15 sekunder, men vad har man för glädje av det när man har fel med sig i bagaget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När det lossnar kommer det nog att lossna rejält:)
Det ser iallafall super ut.

/ Susanna

Mikaela sa...

Känner igen rivningarna, känner igen "stolpe ut". Men Ella har gått väldigt bra nu, så du ska tro att det släpper så småningom ;)Ni är ju så himla bra däremellan!

Gry är helt galen! Hur mycket energi som helst. Och hon är envis och energisk... Hon kommer att bli jätterolig att träna med i vår.

Anonym sa...

Det kommer!! Ibland har man "stolpe-ut" perioder, tror jag de flesta känner igen, vissa får bara uppleva det lite längre/oftare än andra...

kram sofia