fredag 12 april 2013

Banträning

Efter Gåsahoppet och kursen med Annika har jag tränat flitigt. Fokus har legat på blindbyten samt att bli bättre på att hålla ihop en hel bana.

I morse byggde jag upp banan nedan och körde den först i rätt ordning, fast besluten om att klara den på första försöket (vilket vi inte gjorde:( men dock på andra. Sedan körde vi banan bakvänt, också där som mål att klara hela banan på fösta och andra försöket viket vi gjorde! Efter att vi klarat detta la jag till ett hinder efter hinder nr 20 och körde banan som på skissen, gjorde en tillbaka sväng på hindret efter nr 20 och fortsatte direkt med banan bakvänt. Totalt 41 hinder! Lite fusk var det visserligen att jag delat upp banan innan men jag är mycket nöjd med att vi satte det på första (och enda!) försöket.

Inga kommentarer: