onsdag 10 april 2013

Glömda foton

Härom dagen hittade jag min gamla mobil som jag inte haft på på evigheter. I denna låg några foton som jag helt glömt att jag hade men som jag är glad att jag hittade.

Yatzi lärde Simpley att det godaste vattnet var det som fanns i vattenkannorna i växthuset. (Numera dricker Simpley aldrig vatten som står inomhus, bara gammalt vatten han har utomhus)



Hittade Yatzi ett bra ställe, enligt honom, att ligga på (i detta fall en sval och skön grop) tog det inte lång tid innan Simpley också hittade dit.


Simpley skulle idag aldrig nedlåta sig att ligga mot någon annan hund men med Yatzi var det annorlunda.

 
Yatzi hatade att simma men var ändå lika cool och lugn när han blev tvingad till det.  

 Min fina, fina Yatzi...




3 kommentarer:

sofia sa...

Fina Yatzi <3

Anonym sa...

Vad fin han var <3

/ Susanna

Catharina sa...

Å så fina bilder!