tisdag 29 oktober 2013

Milo tränar raksträcka

Jag har ingen brådska med Milos agilityträning. Tighta svängar får vänta tills han blir äldre men att lära sig ett riktigt bra famåtsändande är aldrig fel. För kul filmade vi i söndags, små korta snuttar. Vi tar det som sagt lugnt:)

Jag startar tillsammans med honom

Jag startar jämte honom men 5-6 meter i sidledes

Jag startar tillsammans med honom igen men åt andra hållet
 
Jag startar på avstånd igen men på andra sidan



Simpley har vila men när lillebror hade så roligt fick han också springa en raksträcka, utan hoppbommar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig han är :)

Var det inte detta Simpley hade jättesvårt med från början?

/ Susanna

Susanne sa...

Jo! Jag vet inte hur många klass 1 lopp vi hade vunnit om han inte hade sprungit förbi sista hindret. Han kan ha svårt för det än idag... Men Milo ska minsann kunna det!!!!