fredag 7 mars 2014

Milo 10 månader

Idag blir Milo 10 månader! Det blev aldrig något försenat 9 månaders foto som jag lovade, men idag kommer 10-månaders foto i alla fall. Kom ihåg idag varför det inte blev något 9 månaders foto... Det kräver tålamod och tid för att få något foto där han står still. Det är ju det absolut svåraste som finns när man är full av bus och energi...

Men idag tog jag mig tiden och fick mitt foto!

 Milo och Luna busar ofta, ofta

 
Jag kunde inte låta bli att titta på foton på Yatzi när han var lika gammal som Milo är nu. Tyvärr hade jag inget bra foto på honom från den åldern men jag hittade ett från när han var 7 månader. Det kanske inte syns så tydligt men likheterna är slående!!! På vissa foton hade Yatzi lika väl kunnat vara Milo!! Jag tycker fortfarande det är lite jobbigt att titta på gamla foton på Yatzi, det blir för mycket minne. Men idag gjorde jag det i alla fall och inser att Milo är enormt lik Yatzi!!
 


 

Inga kommentarer: